ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Η διεπιστημονική ομάδα αξιολογεί, σχεδιάζει, υλοποιεί και εποπτεύει την αποκατάσταση/θεραπεία των παιδιών.ekseliksiLogoB

 

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ : Φράνσις Κωνσταντίνος

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: Μαρίνα Μπουσίου

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ: Μαρία Μπραβάκου

ΕΠΟΠΤΡΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ : Παπαντωνίου Μαρία

ΕΠΟΠΤΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ : Θοδωρής Μπογέας

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ : Μαρνελάκης Μίνως

 

Η ομαδα μας:

Τζίλα Ευθαλία – Παιδοψυχίατρος

 

Αρμαγανίδου Μελίνα-Σοφία - Λογοθεραπεύτρια

 

Η Μελίνα Σοφία Αρμαγανίδου είναι λογοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος
Λογοθεραπείας του Άνώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών, από
το 2015. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στις «Διαταραχές Λόγου, Ομιλίας και
Επικοινωνίας στο Σχολικό Πλαίσιο» (MSc in Speech, Language and Communication
Needs: Advanced Practice) από τα Πανεπιστήμια City University και London
University College London (UCL IOE).
Έχει εργαστεί σε ιδιωτικές και δημόσιες δομές παρέμβασης για παιδιά με
δυσκολίες λόγου και ομιλίας (σχολεία, ιδιωτικά κέντρα κ.α.) σε Αθήνα (Ελλάδα) και
Λονδίνο (Αγγλία). Το ειδικό ενδιαφέρον της εστιάζεται στις νέες τεχνολογίες και τις
εφαρμογές τους στη λογοθεραπεία.
Ενδεικτικά αναφέρονται κάποια από τα σεμινάρια μετεκπαίδευσης και συνέδρια, στα
οποία έχει συμμετάσχει:

I. Μετεκπαιδεύσεις- Συνεχιζόμενη Κατάρτιση
 PECS: Queensmill School- 2018 (Λονδίνο, Αγγλία)
 Team- Teach: Queensmill School- 2018 (Λονδίνο, Αγγλία)
 Intensive Interaction: Queensmill School- 2018 (Λονδίνο, Αγγλία)
 The Nuffield Dyspraxia Programme: Nuffield Center- 2017 (Λονδίνο, Αγγλία)
 Palin Parent Child Interaction Therapy: Michael Palin Center- 2017 (Λονδίνο,
Αγγλία)
 TEACCH: Asheville Center- 2016 (Αθήνα, Ελλάδα)
 MAKATON: Makaton Hellas- 2016 (Αθήνα, Ελλάδα)
 Primary School Aged Chilren who Stammer: Michael Palin Center- 2014
(Αθήνα, Ελλάδα)
 Speech and Language Therapy Summer School- 2014 (University of Malta,
Malta)

II. Συνέδρια- Ημερίδες
 The Autism Show- 2017 (Λονδίνο, Αγγλία)
 Συνοδοί Παράλληλης Στήριξης στο Σχολικό Πλαίσιο -2015 (Αθήνα, Ελλάδα)
 4 ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο «Ψυχική Υγεία, Τεχνολογία και
Τηλεματικές Εφαρμογές» -2015 (Αθήνα, Ελλάδα)
 1 st European Dramatherapy Congress «Opening the Map: Dramatherapy in
Europe»- 2015 (Αθήνα, Ελλάδα)
 European Congress of Dramatherapy & Playtherapy -2012 (Αθήνα, Ελλάδα)
 Ημερίδα Συλλόγου Εικαστικών Θεραπευτών -2011 (Αθήνα, Ελλάδα)
 2 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ε.Δ.Π.Ε. (Ένωση Δραματοθεραπευτών &
Παιγνιοθεραπευτών Ελλάδας)
 3 rd European Congress on Early Prevention, Detection and Diagnostics of
Verbal Communication Disorders- 2010 (Ολυμπία, Ελλάδα)
Τέλος, έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια στο 5 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού
(Πειραιάς, 2015), παρουσιάζοντας την πυχιακή της εργασία «Χρήση της εφαρμογής

Picture AAC σε iPad ως Εναλλακτικό- Επαυξητικό Σύστημα Επικοινωνίας σε παιδί
με Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος».

 

Κοραή Αθηνά - Αναπτυξιακή Ψυχολόγος

 

Η Αθηνά Κοραή έχει πτυχίο Ψυχολογίας από το Πανεπιστήμιο του Stirling της Σκωτίας και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία από το Institute of Education του UCL της Αγγλίας.

Εργάζεται στον χώρο της Ψυχικής Υγείας και της Εκπαίδευσης από το 2003. Η επαγγελματική της πορεία ξεκίνησε ως εκπαιδεύτρια σε πρωινό πρόγραμμα παρέμβασης για παιδιά στο Φάσμα του Αυτισμού και συνεχίστηκε τόσο σε ειδικά θεραπευτικά πλαίσια παιδιών και των οικογενειών τους (δημόσια και ιδιωτικά), όσο και σε σχολεία ως Σχολική Ψυχολόγος. Παράλληλα, έχει ασχοληθεί συστηματικά με την υποστήριξη και την εκπαίδευση γονέων τόσο σε ατομικό επίπεδο όσο και σε ομαδικό. Έχει οργανώσει και διεξάγει ομάδες και σεμινάρια με ποικίλη θεματολογία που αφορά στις δυσκολίες αλλά και τις μεθόδους παρέμβασης σε άτομα που βρίσκονται στο Φάσμα του Αυτισμού.

Έχει δουλέψει με παιδιά και νεαρούς έφηβους με ΔΑΦ (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος), σύνδρομο Asperger,  Αγχώδεις Διαταραχές, Δ.Ε.Π.Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με Υπερκινητικότητα) όσο και με τις οικογένειες τους.

Στην εκπαιδευτική της παρέμβαση με τον Αυτισμό έχει εκπαιδευτεί και χρησιμοποιεί εργαλεία όπως το TEACCH, οι Κοινωνικές Ιστορίες, τα Comics Strips (εικονογραφημένες ιστορίες), το CBD (Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα) και άλλες ψυχοεκπαιδευτικές τεχνικές.

Περαιτέρω έχει εκπαιδευτεί στις Αναπτυξιακές και Συναισθηματικές Διαταραχές Παιδιών και Εφήβων, στην Συμβουλευτική Γονέων αλλά και ατόμων με Μαθησιακές Δυσκολίες, στην Συμβουλευτική Απώλειας και Πένθους παιδιών και οικογενειών, στην τεχνική Marte Meo (Practitioner Level).

Διαθέτει άδεια χορήγησεων διαφόρων ψυχομετρικών εργαλείων όπως του WISC-iii, WIPPSI-IV, Τ.Α.Τ., RORSCHACH,  ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ και άλλα

 

Μπικάκη Κυριακή - Ψυχολόγος

 

Με βασικές σπουδές στο Τμήμα Ψυχολογίας της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης κατά τη διάρκεια της πολυετούς σταδιοδρομίας της έχει συμμετάσχει σε σειρά μετεκπαιδευτικών σεμιναρίων, προγραμμάτων εξειδίκευσης , εργαστηρίων και συνεδρίων με αντικείμενα που αφορούν την ανίχνευση, διάγνωση, αποτελεσματική διαχείριση μαθησιακών δυσκολιών, τη διάσπαση προσοχής-υπερκινητικότητα και τη μάθηση παιδιών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, εκπαιδευτικές μεθόδους ανάδειξης των ικανοτήτων των παιδιών.

Σε θέση υπευθύνου στο Τμήμα Αποκατάστασης Μαθησιακών Δυσκολιών του κέντρου Εξέλιξη στις αρμοδιότητες της ανήκουν η διενέργεια μαθησιακού ελέγχου παιδιών και εφήβων, η οργάνωση, ο σχεδιασμός και υλοποίηση εξατομικευμένων προγραμμάτων αποκατάστασης Μαθησιακών Δυσκολιών, η τακτή επαναξιολόγηση στόχων και πορείας , ενώ ασκεί εποπτικά καθήκοντα στους συνεργάτες του Τομέα.

Παράλληλα παρέχει ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση σε παιδιά και εφήβους μέσα από ατομικά και ομαδικά προγράμματα με στόχο την ενίσχυση λειτουργικών δεξιοτήτων κοινωνικής συμπεριφοράς και επικοινωνίας, τη μείωση συναισθηματικών παραγόντων  που επιβαρύνουν το παιδί, την τροποποίηση μη αποτελεσματικών πεποιθήσεων και συμπεριφορών όπως και την ανάπτυξη δεξιοτήτων παιχνιδιού, γνωστικών ικανοτήτων, στρατηγικής και λογικής σκέψης.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ-ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ :

Διάγνωση και Συμβουλευτική Ατόμων με Μαθησιακές Δυσκολίες, Σεμινάριο Εκπαίδευσης στην Αποκατάσταση Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών, Σεμινάριο Εκπαίδευσης στην Αξιολόγηση Νοημοσύνης Παιδιού και Εφήβου-Ελληνική Νοημοσύνης WISC-III, Εκπαίδευση στη Θεωρία Συστημάτων Οικογένειας, Ετήσιο Πρόγραμμα Πρώιμης Παρέμβασης Ειδικών Αναπτυξιακών Διαταραχών σε παιδιά 0-6 ετών, Εκπαίδευση στην κατάρτιση ατομικών και ομαδικών ψυχοπαιδαγωγικών προγραμμάτων για παιδιά προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας με σύνδρομο Asperger, δυσκολίες κοινωνικοποίησης, χαμηλή αυτο-εκτίμηση, μαθησιακές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς, υπερκινητικότητα, διαταραχές λόγου.

 

Λεμονή Μαρία - Ειδική Παιδαγωγός/Παιγνιοθεραπεύτρια

 

Λεμονή Μαρία – Ειδική Παιδαγωγός/Παιγνιοθεραπεύτρια

Εργάζεται επί σειρά ετών με παιδιά και ενήλικες. Έχει υπάρξει αντιπρόεδρος ενώ συνεχίζει ως μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Δραματοθεραπευτών και Παιγνιοθεραπευτών, επόπτρια παιγνιοθεραπευτών και παιδαγωγών, συντονίστρια σεμιναρίων με παιγνιοθεραπευτική προσέγγιση ενώ παράλληλα ολοκληρώνει τον κύκλο σπουδών ως Δραματοθεραπεύτρια.
Είναι συνεργάτιδα του επιστημονικού κέντρου «Εξέλιξη» από το 2009. Εργάζεται ως παιδαγωγός από το 1998 σε διάφορα επιστημονικά κέντρα στην Αττική και έχει επιτελέσει ως υπεύθυνη σε πρωινά προγράμματα για παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές. Έχει κάνει εθελοντική εργασία σε παιδικούς σταθμούς, σε ειδικά σχολεία, στον οίκο τυφλών (ΚΕΑΤ) και στο «Παιδικό χωριό ΣΟΣ» στη Βάρη.

Όσον αφορά το κομμάτι των σπουδών:
i. Παιδαγωγός Προσχολικής Αγωγής: Ημερήσιας φροντίδας
παιδιών με ειδικές ανάγκες

ii. Παιδοψυχολογία (ΕΕΟ)

iii. Παιγνιοθεραπεία (Σχολή ΕΡΜΑ- ΑΘΥΡΜΑ 1999 –2004)

iv. Εκπαίδευση Επαγγελματικής Εποπτείας με
Δραματοθεραπευτικές και Παιγνιοθεραπευτικές Τεχνικές
(Σχολή Έρμα)

v. Διετής βιωματική και θεωρητική εκπαίδευση στην
Δραματοθεραπεία

Επιπλέον:
Έχει συμμετάσχει σε ομάδα γεννεογράμματος με διάρκεια ζωής 3 έτη. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων με παιγνιοθεραπευτική ή δραματοθεραπευτική προσέγγιση` Ενδεικτικά:
• «Το Τραύμα στην Παιγνιοθεραπεία και στην Δραματοθεραπεία»
«Η Φαντασία ή η Φανταστική Πραγματικότητα ως Εργαλείο για τη Διαχείριση της Κρίσης» Συντονιστής: Dr. Mooli Lahad

• « Παιδική Κακοποίηση, Διάγνωση & Θεραπεία» Συντονίστρια: Dr. Ann Cattanach

• « Η Συναισθηματική Κακοποίηση των Παιδιών» Συντονίστρια: Dr. Ann Cattanach

• « Αντικοινωνική Διαταραχή Προσωπικότητας και Δραματοθεραπεία – Μεταιχμιακή Διαταραχή Προσωπικότητας και Ναρκισσιστική Διαταραχή»
Συντονίστρια: Dr. Sue Jennings

• « Η εφαρμογή της Δραματοθεραπείας σε Ψυχιατρικά Κέντρα»
Συντονίστρια: Dr. Sue Jennings

• « Δουλεύοντας Θεραπευτικά με Πρόσφυγες ή και Μετανάστες. Η Έκφραση, η Κίνηση, οι Ιστορίες & τα Παραμύθια εκφράζουν την Πολιτισμική Ταυτότητα Ενός Λαού» Συντονίστρια: Dr. Ditty

• « Η Αξιοποίηση Του Αρχαίου Ελληνικού Μύθου και Τραγωδίας στη Βιωματική Εκπαίδευση Ψυχοθεραπευτών» Συντονιστής: Διονύσης Σακκάς

Αλλά και σεμινάρια με εκπαιδευτικό περιεχόμενο όπως:
• « Ψυχολογία της Μάθησης Ι»
• « Ψυχολογία της Μάθησης ΙΙ»
• « Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση»
• « Θεωρίες Προσωπικότητας»
• « Δυσκολίες προσαρμογής στο σχολείο και την οικογένεια»
• « Εκπαιδευτικά Προγράμματα για παιδιά με ειδικές ανάγκες»
• « Μαθησιακές Δυσκολίες και ο ρόλος του Εκπαιδευτικού στην τάξη»
• « Μαθησιακές Δυσκολίες: Τρόποι αντιμετώπισης στο σχολείο και στο σπίτι». Υπεύθυνη Σεμιναρίου: Μάρθα- Μαρία Φλωράτου
• « Πρόληψη και έγκαιρη παρέμβαση των μαθησιακών δυσκολιών στην προσχολική ηλικία»
• «DIR/FLOORTIME APPROACH” WITH ROSEMARY WHITE,o OTR/L

 

Πράπα Δήμητρα - Ειδική Παιδαγωγός/Παιγνιοθεραπεύτρια

 

Η Δήμητρα Πράπα είναι ειδική παιδαγωγός (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο
Αθηνών) και παιγνιοθεραπεύτρια (Έρμα). Ασχολείται με παιδιά στο φάσμα του αυτισμού,
όπως επίσης και με την αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.

Έχει εκπαιδευθεί σε εργαλεία και μεθόδους παρέμβασης για τη Διαταραχή Αυτιστικού
Φάσματος, όπως:
— PECS (Σύστημα Επικοινωνίας με Ανταλλαγή Εικόνων)
— TEACCH (Θεραπεία και Εκπαίδευση Παιδιών με Αυτισμό και Διαταραχές
Επικοινωνίας)
–Social Stories (Κοινωνικές Ιστορίες)

Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων για τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, αλλά
και για το παιχνίδι (ενδεικτικά αναφέρονται «Κοινωνικές Δεξιότητες και συναισθηματική
αγωγή μέσω παιχνιδιού»/ Το Νήμα, «Νευρο-δραματικό παιχνίδι στην Παιγνιοθεραπεία/
Prof. Sue Jennings, Herma, «Πώς αντιμετωπίζουν τα παιδιά τα τραυματικά γεγονότα και
πώς μπορεί η παιγνιοθεραπεία να βοηθήσει»/ Brenda Meldrum, Herma).
Παράλληλα, έχει ολοκληρώσει το Πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή: Μαθησιακές Δυσκολίες/
Δυσλεξία» του Κέντρου Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Εθνικού και
Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ έχει πιστοποιηθεί στη χορήγηση του Τεστ
Σχολικής Ετοιμότητας «Αθηνά», όπως επίσης και στην διδακτικο-διορθωτική παρέμβαση
βασισμένη στο Τεστ και την κατάρτιση πλάνου διδασκαλίας.

 

Μαρκέλλου Κατερίνα – Λογοθεραπεύτρια

 

Σελλά Κατερίνα - Λογοθεραπεύτρια

 

Η Κατερίνα Σελλά, είναι λογοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας, του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών, από το 2010. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στις Νευροεπιστήμες, τη Γλώσσα και Επικοινωνία (MSc Neuroscience, Language and Communication), από το Πανεπιστήμιο University College of London (UCL), από το 2013.

Από το 2010 εργάζεται σε ιδιωτικές δομές παρέμβασης για παιδιά με δυσκολίες λόγου και ομιλίας, ενώ το ειδικό ενδιαφέρον της εστιάζεται τις αναπτυξιακές διαταραχές. Είναι επιστημονική συνεργάτιδα του κέντρου μας από το 2014.

Ενδεικτικά αναφέρονται κάποια από τα σεμινάρια μετεκπαίδευσης και συνέδρια, τα οποία έχει παρακολουθήσει:

– The Hanen Center “More than Words”

-Β ́κύκλος εποπτείας σε θέματα Αναπτυξιακής Λογοθεραπείας
“Λογοθεραπεία και Αυτισμός” , Ιωάννης Βογινδρούκας- ΕΨΥΜΕΑ

-Jake Greenspan -The Floortime Center, Μονορόδι,Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου “DIR/Floortime”

-Χάρις Καρνέζη “Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα”

-The Hanen Center “It takes two to talk”

-Anna Freud Center, UCL “Implications of Research on the Neuroscience of Affect,
Attachment, and Social Cognition”

-Pyramid Educational Consultants, Hellas – Πλέσσα Α. Αραμπίσογλου Ε.
“PECS – Basic Training Workshop”

-Dr Μαλανδράκη Α. Γεωργία, PhD, CCC-SLP “Παιδικός Τραυλισμός: Αξιολόγηση και Θεραπευτική
Προσέγγιση”

-Catherine Faherty, Dr.Steven Love- Ελληνική Εταιρία

-Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων
“T.E.A.C.CH ”

-Catherine Faherty & Σύλλογος Επιστημόνων Λογοπαθολόγων και Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ)
“Κοινωνικές Ιστορίες”

-Τμήμα Λογοθεραπείας, Τει Πατρών – 64η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής – ΚΕΔΔΥ
«Ημερίδα, Διαταραχές Λόγου & Ομιλίας στην
Προσχολική Ηλικία»

-Hellenic Society of Phoniatric and Swallowing Disorders –
Panhellenic Association of Logopedists – Phoniatrics
Speech and Swallowing department of the Athens
Medical Center
“2nd Practical Symposium on Voice and Swallowing and their
Disorders”

-Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών – IALP
«Διημερίδα, Διαταραχές Λόγου και Επικοινωνίας σε
Παιδιά και Ενήλικες »

-Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών – IALP
«1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σπουδαστών
Λογοθεραπείας»

-Κέντρο Τεχνολογικών Ερευνών Πάτρας, Τομέας Υγείας
«Ο ρόλος του λογοπαθολόγου στην αντιμετώπιση της
γεροντικής άνοιας & της νόσου Alzheimer»

 

Σαμοίλη Μάγδα - Λογοθεραπεύτρια

 

Η Σαμοΐλη Μαγδαληνή σπούδασε Λογοθεραπεία στο Queen Margaret University Of Edinburgh, έχει εκπαιδευτεί στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση την Συμπεριφοράς (ΑΒΑ πρώιμη παρέμβαση) σε παιδιά με ΔΑΦ και έχει πιστοποιηθεί ως θεραπεύτρια παρέμβασης στο σπίτι (home programming). Παράλληλα, έχει εκπαιδευτεί ως θεραπεύτρια CBD (γνωστικό συμπεριφοριστικό δράμα) για παιδιά υψηλής λειτουργικότητας με ΔΑΦ. Εργάζεται από το 2006 σε διάφορα επιστημονικά κέντρα και είναι επιστημονική συνεργάτιδα του κέντρου μας από το 2013. Έχει παρακολουθήσει μια σειρά από εκπαιδεύσεις και σεμινάρια που
αφορούν την επιστήμη της λογοθεραπείας όπως (αναφέρονται ενδεικτικά):

 Ψυχοκινητική καθυστέρηση
 Μαθησιακές δυσκολίες
 Νευροωτολογία – κώφωση
 Νευρολογικές διαταραχές
 Τραυλισμός
 Κοινωνικές ιστορίες
 Βασικές αρχές του PECS (Picture Exchange Communication System)
 TEACCH θεωρητικό μέρος, βασικές αρχές και εφαρμογή του στην εκπαίδευση
 Μυολειτουργικες δυσκολίες
 Νευρολειτουργική Αναδιοργάνωση μερος Α’
 Διαχείριση θυμού σε παιδιά με ΔΑΦ.

Τέλος έχει κριθεί ικανή για την χορήγηση των παρακάτω διαγνωστικών δοκιμασιών:

 Hamilton (a) = κλίμακα άγχους
 Hamilton (d) = κλίμακα κατάθλιψης
 Φωνολογικό τεστ του συλλόγου λογοπεδικών
 Δυσαρθρία τεστ (Frenchay Dysarthria Test)
 Mini mental = μνήμη
 Verbal fluency = Κατονομασία
 Αθηνά Τεστ
 Αφασία Τεστ
 Celf-pre school test
 Derbyshire test

 

Σε ερευνητικό επίπεδο, έχει λάβει μέρος στην ερμηνεία- προσαρμογή και μετάφραση του Frenchay Dysarthria Test από Αγγλικά στα Ελληνικά. Αυτό το τεστ μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί και στην Ελλάδα για να διαγνώσει την δυσαρθρία και τον βαθμό της.

 

Φρανσίς Θεοδώρα – Λογοθεραπεύτρια

Χρηστάκη Βασιλική – Λογοθεραπεύτρια

Λουκάτου Κωνσταντίνα – Εργοθεραπεύτρια

 

Μαργαριτίδου Σοφία - Εργοθεραπεύτρια

 

Η Σοφία Μαργαριτίδου είναι Εργοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος
εργοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθηνών. Με
το πέρας των σπουδών της συνέχισε την εξειδίκευση της στον τομέα της Ειδικής
Αγωγής και των Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών στο Εθνικό Καποδιστριακό
Πανεπιστήμιο και συνεχίζει με τις μεταπτυχιακές σπουδές της με τίτλο « Master of
Science with a major in Occupational Therapy» στο τμήμα School of Health in
Welfare του Πανεπιστημίου Jönköping της Σουηδίας. Έχει εκπαιδευτεί από το
Πανεπιστήμιο της California USC – Chan Division of Occupational Science and
Occupational Therapy στην χρήση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης ως μέσον
παρέμβασης με εξειδίκευση στην χρήση της στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές
και την πρώιμη παρέμβαση. Σε κλινικό επίπεδο συνεργάζεται με ιδιωτικά πλαίσια
αποκατάστασης προσφέροντας υπηρεσίες εργοθεραπείας σε παιδιά και εφήβους με
νευροαναπτυξιακές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες, ενώ στο παρελθόν έχει
διεξάγει ομιλίες για την εκπαίδευση και ενημέρωση γονέων και έχει συμμετάσχει σε
Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την προαγωγή του Έργου και της Εργοθεραπείας σε
κοινότητες που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.

Επιπρόσθετα Σεμινάρια και Εκπαιδεύσεις

 Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας: Εκπαίδευση και
Θεραπευτική Προσέγγιση
 Το παιχνίδι και η συμβολή του στην Ανάπτυξη του παιδιού
 Η σπουδαιότητα της επιστήμης του Έργου στην κλινική πρακτική της
Εργοθεραπείας και τεκμηρίωση
 Η Διαπαιδαγώγηση στην παιδική ηλικία
 Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση: Διαγνωστική, Θεραπευτική, Συμβουλευτική
 Το παιδικό ιχνογράφημα: Τι είναι; Τεχνικές ανάλυσης και ερμηνείας του
παιδικού σχεδίου
 Αναπτυξιακές Διαταραχές – Εργαλεία Γνωστικο-κινητικής Αξιολόγησης και
Μέθοδοι Παρέμβασης
 Αυτισμός: Συμπτώματα και Αντιμετώπιση

 

Παπαχαρίση Νεφέλη - Εργοθεραπεύτρια

 

Η Νεφέλη Παπαχαρίση είναι εργοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος εργοθεραπείας του
Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθηνών. Με το πέρας των σπουδών της
συνέχισε σε μεταπτυχιακές σπουδές με τίτλο «Master of Science with a major in Occupational
Therapy» στο τμήμα School of Health and Welfare του πανεπιστημίου Jönköping της Σουηδίας.
Σε κλινικό επίπεδο συνεργάζεται με ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης
προσφέροντας υπηρεσίες εργοθεραπείας σε παιδιά και εφήβους με νευροαναπτυξιακές
διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες. Έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδεύσεων και
σεμιναρίων με κύρια επικέντρωση στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές όπως και σε
ποικίλες μεθόδους παρέμβασης. Έχει ολοκληρώσει τους τρείς εκπαιδευτικούς κύκλους (αρχές
θεωρίας – κλινική αξιολόγηση- παρέμβαση) στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης
(Sensory Integration Therapy – SI) και εφαρμόζει κλινικά τα θεραπευτικά πρωτόκολλα
Wilbarger και MORE. Επίσης έχει εκπαιδευτεί στην αξιολόγηση και αντιμετώπιση της
δυσγραφίας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και στο πρόγραμμα SSIP (Social Skills
Intervention Program) για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού.
Λόγω του ειδικού ενδιαφέροντός της στην κλινική χρήση της μουσικής, έχει παρακολουθήσει
σεμιναριακούς κύκλους πάνω στην μουσικοθεραπεία και την μουσικοκινητική αγωγή για
παιδιά. Στο 7 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εργοθεραπείας το 2016, παρουσίασε poster με θέμα την
χρήση της μουσικής στο φάσμα του αυτισμού κατά την εργοθεραπευτική πρακτική.
Επιπρόσθετα σεμινάρια και εκπαιδεύσεις:
 Το παιχνίδι ως θεραπευτικό και εκπαιδευτικό εργαλείο.
 Παιδικό Ιχνογράφημα: Το τεστ “Σπίτι Δένδρο Άνθρωπος”.
 Διαπαιδαγώγηση παιδιού και εφήβου, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο
Αθηνών.
 Ψυχανάλυση και νευροεπιστήμες: το παράδειγμα του αυτισμού, Α Ψυχιατρική Κλινική
Πανεπιστημίου Αθηνών.
 Πρώτες βοήθειες για παιδιά.

 

Τσολιάκου Στέλλα – Εργοθεραπεύτρια

Φαντοπούλου Κλεοπάτρα – Εργοθεραπεύτρια

Ψύλλα Μυρσίνη – Εργοθεραπεύτρια