ΠΡΟΦΙΛ

Η επαφή με τα άτομα στο Φάσμα του Αυτισμού και τις οικογένειες τους είναι μια συγκλονιστική εμπειρία. Εκτός από τη διάθεση να παρέμβεις και να γίνεις χρήσιμος για αυτούς, η εμπειρία αυτή είναι και μια πρόκληση. Όπως λέει και η L. Wing: “Εμείς που ζούμε και εργαζόμαστε με τα άτομα με Αυτισμό πρέπει να προσπαθήσουμε να εισέλθουμε στον κόσμο τους, μια και αυτοί δεν μπορούν να βρουν το δρόμο για το δικό μας. Πρέπει να μάθουμε να κατανοούμε και να συμπάσχουμε με την αυτιστική εμπειρία, ώστε να βρίσκουμε τρόπους να βοηθάμε το κάθε άτομο να ανταποκρίνεται σε ένα σύστημα κοινωνικών κανόνων που τους είναι παντελώς ξένο. Η ανταμοιβή για την προσπάθεια που καταβάλουμε είναι μια βαθύτερη κατανόηση της ανθρώπινης κοινωνικής αλληλεπίδρασης και την εκτίμηση του θαύματος της ανάπτυξης των παιδιών. Το κλειδί του Αυτισμού είναι το κλειδί για τη φύση της ανθρώπινης ζωής.» Το κείμενο αυτό αντανακλά με τον καλύτερο τρόπο το όραμα και την προσέγγιση του χώρου μας. Μέσα από συνεχή προσπάθεια, παρατήρηση και μελέτη προσπαθούμε να εξελισσόμαστε όλο και περισσότερο σε σχέση με το αντικείμενο της δουλειάς μας και την κατανόησή του, αλλά και σε σχέση με την ικανότητα μας να ακούμε και να σχετιζόμαστε με το άτομο με αυτισμό και την οικογένειά του. Συνεχείς επιμορφώσεις, εφαρμογή νέων τεχνικών παρέμβασης, επιλογή συνεργατών και συνεχιζόμενη εξειδίκευση, όλα στοχεύουν στην εξέλιξη των εξυπηρετούμενων προς μια καλύτερη προσαρμογή και ποιοτικότερη ζωή.
Κωνσταντίνος Γ Φρανσίς: Λέκτορας Παιδοψυχιατρικής Πανεπιστημίου Αθηνών Ο Κωνσταντίνος Φρανσίς σπούδασε Ιατρική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών (1991) και ειδικεύτηκε στο Παιδοψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής – ΠΝΑ (1998). Το επιστημονικό του ενδιαφέρον ήταν στις Νευροψυχιατρικές Διαταραχές (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας – ΔΕΠΥ, Διαταραχή Τικ και Tourette, Ιδεοψυχανα- γκαστική Διαταραχή). Η ενασχόληση του ήταν τόσο κλινικά στο αντίστοιχο ιατρείο του ΠΝΑ, όσο και ερευνητικά, όπου και έκανε τις πρώτες του δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά.

ΠΡΟΦΙΛ

Those of us who live and/or work with children and adults with autistic disorders have to try to enter their world, since they cannot find their way into ours.

We need to learn to comprehend and emphasize with autistic experiences in order to find ways to help each individual cope with a system of social rules that is alien to them.

The reward for the effort involved is a deeper understanding of human social interaction and an appreciation of the wonder of child development.

The key to autism is the key to the nature of human life.gallery-lg-5