Η Αγγελική Δασκαλάκη σπούδασε Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών
και στη συνέχεια απέκτησε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εξειδίκευσης στην Ψυχική Υγεία
Παιδιών και Εφήβων από την Ιατρική Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει εκπαιδευτεί στη Μουσικοθεραπεία στην ειδική αγωγή καθώς και στο πρόγραμμα
μουσικοκινητικής αγωγής για βρέφη και νήπια “Family Music”. Έχει ολοκληρώσει εκπαιδευτικά
προγράμματα από έγκριτους εκπαιδευτικούς φορείς σχετικά με την ειδική αγωγή σε
νευροαναπτυξιακές διαταραχές, τη σχολική ψυχολογία και την αυτορρύθμιση στο σχολείο για
παιδιά με νευροαναπτυξιακές και συναισθηματικές δυσκολίες, τη Διαταραχή Ελλειμματικής
Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα, την πρώτη γραφή και ανάγνωση σε παιδιά με
μαθησιακές δυσκολίες και τις διαταραχές άγχους και τη σχολική φοβία στην ειδική αγωγή.
Παράλληλα, εκπαιδεύεται στην κλινική ψυχοπαθολογία στην Α’ Ψυχιατρική Κλινική του
Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Επίσης, κατέχει την πιστοποίηση χορήγησης του διαγνωστικού εργαλείου WISC-V.
Έχει εργαστεί σε κοινοτικές δομές, δημοτικούς παιδικούς σταθμούς και σε κέντρα
ειδικών θεραπειών. Εκεί, πραγματοποίησε ψυχοθεραπευτικές παρεμβάσεις σε παιδιά
και εφήβους και συμβουλευτική γονέων. Ακόμη, ομάδες ψυχοεκπαιδευτικού
χαρακτήρα σε παιδιά και εφήβους καθώς και ομάδες γονέων.
Γνωρίζει καλά την ελληνική νοηματική γλώσσα και κατέχει την πιστοποίηση της επάρκειας σε αυτήν.
Το ερευνητικό της έργο περιλαμβάνει την αίσθηση του ανήκειν στην κοινότητα του
video gaming (έρευνα που παρουσιάστηκε στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής
Έρευνας Φοιτητών) και το αίσθημα της μοναξιάς σε κωφά και βαρήκοα παιδιά και
εφήβους.
Για το τελευταίο, βραβεύτηκε στο 1ο Διεθνές-14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Λογοθεραπείας με το βραβείο Καινοτομίας.