Η Αθηνά Κοραή έχει πτυχίο Ψυχολογίας από το Πανεπιστήμιο του Stirling της Σκωτίας και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία από το Institute of Education του UCL της Αγγλίας.
Εργάζεται στον χώρο της Ψυχικής Υγείας και της Εκπαίδευσης από το 2003. Η επαγγελματική της πορεία ξεκίνησε ως εκπαιδεύτρια σε πρωινό πρόγραμμα παρέμβασης για παιδιά στο Φάσμα του Αυτισμού και συνεχίστηκε τόσο σε ειδικά θεραπευτικά πλαίσια παιδιών και των οικογενειών τους (δημόσια και ιδιωτικά), όσο και σε σχολεία ως Σχολική Ψυχολόγος. Παράλληλα, έχει ασχοληθεί συστηματικά με την υποστήριξη και την εκπαίδευση γονέων τόσο σε ατομικό επίπεδο όσο και σε ομαδικό. Έχει οργανώσει και διεξάγει ομάδες και σεμινάρια με ποικίλη θεματολογία που αφορά στις δυσκολίες αλλά και τις μεθόδους παρέμβασης σε άτομα που βρίσκονται στο Φάσμα του Αυτισμού. Έχει δουλέψει με παιδιά και νεαρούς έφηβους με ΔΑΦ (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος), σύνδρομο Asperger, Αγχώδεις Διαταραχές, Δ.Ε.Π.Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με Υπερκινητικότητα) όσο και με τις οικογένειες τους.
Στην εκπαιδευτική της παρέμβαση με τον Αυτισμό έχει εκπαιδευτεί και χρησιμοποιεί εργαλεία όπως το TEACCH, τις Κοινωνικές Ιστορίες, τα Comic Strips (εικονογραφημένες ιστορίες), το CBD (Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα), το DIR/ Floortime, το Παιχνίδι ως θεραπευτικό & Εκπαιδευτικό Εργαλείο και άλλες ψυχοεκπαιδευτικές τεχνικές.
Περαιτέρω έχει εκπαιδευτεί στις Αναπτυξιακές και Συναισθηματικές Διαταραχές Παιδιών και Εφήβων, στην Συμβουλευτική Γονέων αλλά και ατόμων με Μαθησιακές Δυσκολίες, στην Συμβουλευτική Απώλειας και Πένθους παιδιών και οικογενειών, στην τεχνική Marte Meo (Practitioner Level). Ακόμα, ολοκληρώνει την εκπαίδευσή της στη Διάγνωση και Ψυχοθεραπεία παιδιών μέσα από τη Συστημική οπτική S.A.N.E. (System Attachment Narrative Encephalon).
Διαθέτει άδεια χορήγησης διαφόρων ψυχομετρικών εργαλείων όπως του WISC-iii, WIPPSI-IV, Τ.Α.Τ., RORSCHACH, ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ και άλλα.